اگزیستانسیالیسم سارتر و رمان تهوع
اگزیستانسیالیسم سارتر و رمان تهوع فایل صوتی اگزیستانسیالیسم سارتر و رمان تهوع عباسعلی امیری این درسگفتار را از اینجا گوش کنید: اگزیستانسیالیسم سارتر –
جمع جزء: تومان 30,000
اگزیستانسیالیسم سارتر و رمان تهوع فایل صوتی اگزیستانسیالیسم سارتر و رمان تهوع عباسعلی امیری این درسگفتار را از اینجا گوش کنید: اگزیستانسیالیسم سارتر –
گروه هنرمندان: ایمان نیک بین “هنر” تنها دریچه رهایی از زنجیرهایی است که به بندمان می کشند؛ زنجیرهایی که ریشه های آن را قدرت، سیاست
تأثیر آثار هدایت در اروپا آندره روسو برگردان: حسن قائمیان انتشار ترجمه فرانسوی کتاب “بوف کور” صادق هدایت توسط روژه لسکو در محافل ادبی
حوزه معنایی دو اصطلاح “دیالوگ” و “دیالکتیک”؛ با نگاهی مختصر به کتاب هفتم جمهوری افلاطون نشست تلگرامی – سرکار خانم بوذری عنوان : «حوزه معنایی
مثنوی را چرا و چگونه بخوانیم؟ نشست تلگرامی _ محمد امین مروّتی مثنوی را چرا و چگونه بخوانیم؟ چهارشنبه ۹۶/۱۰/۲۰ ساعت ۲۳ گروه فلسفی Tirdad
نیچه به روایت یاسپرس دربارۀ نیچه آثار فراوانی به زبان های مختلف منتشر شده است که نوشتۀ هایدگر و یاسپرس از شهرت بسیاری برخوردا
تحلیل فرآیند آفرینش معنا در نشانه شناسی با رویکرد پدیدارشناختی و نظریه پیچیدگی کامران پاک نژاد مرتضی بابک معین رویکرد یا نگرش سیستمی در
رابطه حقیقت و سیاست در اندیشه فردید دکتر حاتم قادری دکتر مسعود غفاری دکتر محرم طاهرخانی یکی از مهمترین مفاهیم فلسفی و عرفانی
معمای دشوار توسعهنیافتگی «موانع توسعه ایران»، متن سخنرانیهای هشت تن از صاحبنظران حوزههای اقتصاد، تاریخ، سیاست و… است در سلسله نشستهایی در دانشگاه شهید
فلسفۀ دین در نگاه خیام در فراسوی کفر و ایمان دکتر سید جواد میری به کوشش معصومه بوذری، حامد درودیان پرسش بنیادین خیام دربارۀ چیستی
از فلسفه تا هنر (در جستوجوی پلی میان نظر و امر هنری) به کوشش معصومه بوذی، بهاره بوذری در گفتوگو با: ۱) دکتر ناصر
یکصد ایده دراماتیک با شاکله فلسفی نگاهی به جوهر درام نویسی بهناز خسروانی یکصد ایده دراماتیک با شاکله فلسفی: نگاهی به جوهر درامنویسی نویسنده:خسروانی
غروب زیست جهان ایرانی دکتر بیژن عبدالکریمی به کوشش: بهاره بوذری گزارشی از نشست بررسی کتاب «غروب زیست جهان ایرانی» نوشته بیژن عبدالکریمی
سوسیوکاوی دکتر سید جواد میری به کوشش: معصومه بوذری، ارسا مانی سوسیوکاوی اصطلاحی ابداعی است برای تلفیق و تلاقی نظر و عمل در چند