خاستگاه عرفان اسلامی
خاستگاه عرفان اسلامی نویسنده: استاد حجه الاسلام و المسلمین علی امینی نژاد منبع: آموزش پودمانی مبانی عرفان اسلامی ، صفحهٔ ۵۹ تا ۶۶ از جمله مسائلی که
جمع جزء: تومان 30,000
خاستگاه عرفان اسلامی نویسنده: استاد حجه الاسلام و المسلمین علی امینی نژاد منبع: آموزش پودمانی مبانی عرفان اسلامی ، صفحهٔ ۵۹ تا ۶۶ از جمله مسائلی که
نسبت تجربه و شناخت مسئلۀ مهم فلسفه است زهرا قزلباش نسبت تجربه (experience) و شناخت (cognition) مسئلۀ مهم فلسفه است. اگر تجربه عملی مستقیم و بی واسطه
رمان و جهان مدرن آندرو فین برگ ترجمه: فضل الله پاکزاد تحلیل های آغازین لوکاچ از جامعۀ مدرن به دوره ای بازمی گردد که وی
بررسی مفهوم هنر به منزلۀ بازنمایی نزد هانس گئورک گادامر سپیده اقتداری امیر مازیار مفهوم بازنمایی نسبتی دیرینه با تعریف هنر دارد. این مفهوم در
یان واتسون برگردان به فارسی: علیرضا امیرحاجبی یادداشت مترجم: بخش گستردهای از فعالیتهای یوجینیو باربا بین سالهای ۱۹۷۶ تا ۱۹۹۱ در زمینه جامعهشناسی هنر تئاتر تلاشی است
گروه هنرمندان: ایمان نیک بین “هنر” تنها دریچه رهایی از زنجیرهایی است که به بندمان می کشند؛ زنجیرهایی که ریشه های آن را قدرت، سیاست
بازخوانی گفتمان هویت ملی در ایران فایل صوتی سخنرانی دکتر سید جواد میری یکشنبه ۲ مهر در پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی این سخنرانی
ایران: شرق میانی نگاهی حکمی به جامعیّت وجوه شرقی و غربی ایران محمدرضا ریخته گران فرهنگ و تمدن ایران در میانۀ دو فرهنگ و
نظریه اصلاح شده امر الهی: دیدگاه آدامز در باب رابطه امر الهی و الزام اخلاقی مهدی غفوریان مسعود صادقی مالک حسینی رابرت مری هیو آدامز
فلسفۀ دین در نگاه خیام در فراسوی کفر و ایمان دکتر سید جواد میری به کوشش معصومه بوذری، حامد درودیان پرسش بنیادین خیام دربارۀ چیستی
از فلسفه تا هنر (در جستوجوی پلی میان نظر و امر هنری) به کوشش معصومه بوذی، بهاره بوذری در گفتوگو با: ۱) دکتر ناصر
یکصد ایده دراماتیک با شاکله فلسفی نگاهی به جوهر درام نویسی بهناز خسروانی یکصد ایده دراماتیک با شاکله فلسفی: نگاهی به جوهر درامنویسی نویسنده:خسروانی
غروب زیست جهان ایرانی دکتر بیژن عبدالکریمی به کوشش: بهاره بوذری گزارشی از نشست بررسی کتاب «غروب زیست جهان ایرانی» نوشته بیژن عبدالکریمی
سوسیوکاوی دکتر سید جواد میری به کوشش: معصومه بوذری، ارسا مانی سوسیوکاوی اصطلاحی ابداعی است برای تلفیق و تلاقی نظر و عمل در چند