اثبات گرایی (پوزیتیویسم) یا علم باوری (ساینتیسم)
نشست تلگرامی – جناب آقای توماج “اثبات گرایی(پوزیتیویسم) یا علم باوری(ساینتیسم)” تاریخ: پنجشنبه ۱۳۹۶/۰۹/۱۶ گروه فلسفی تیرداد لینک کانال تلگرامی: @TirdadPhilosophyChannel
جمع جزء: تومان 30,000
نشست تلگرامی – جناب آقای توماج “اثبات گرایی(پوزیتیویسم) یا علم باوری(ساینتیسم)” تاریخ: پنجشنبه ۱۳۹۶/۰۹/۱۶ گروه فلسفی تیرداد لینک کانال تلگرامی: @TirdadPhilosophyChannel
چرا و چگونه زبان ها می میرند؟ یحیی مدرسی حسن بشیرنژاد اکنون جامعه شناسان زبان بر این عقیده اند که زبان ها نوعی موجود زنده
مارتین بوبر و انسان شناسی صلح رضا نصیری حامد صلح و دوستی حقیقی بین انسانها مستلزم فراتر رفتن از مصلحت جویی های گذرا و آنی،
تفکر چیست؟ متفکر کیست؟ فایل صوتی «تفکر چیست؟ متفکر کیست؟» (ادامه ی پرسشها و پاسخها) دکتر بیژن عبدالکریمی جلسه ی یازدهم برگزار شده در
گفتگو با دکتر غلامحسین ابراهیمی دینانی گفتگوی حاضر پیرامون فلسفه ی نور سهروردی است؛ که با عنوان حکمت حکمت اشراق. ادامه مطلب >
چپ، آلترناتیو یا سوپاپ اطمینان لیبرال دموکراسی؟ دکتر ناصر فکوهی وقتی جملهای را از چارچوب مفهومی و متنی و زبانی و زمانی و موضوعی
نقد و بررسی کتاب هیدگر، از طریق پدیدارشناسی به سوی تفکر محمد جواد صافیان کتاب هیدگر، از طریق پدیدار شناسی به سوی تفکر اولین اثر
مفهوم فلسفه سیاسی اسلامی محسن رضوانی فلسفه، به معنای جست وجو و کشف حقیقت، روشی است که انسان را از مرحله باور و اعتقاد (Opinion)
نقد کتاب تحلیل سوژه در ادبیات داستانی پسامدرن ایران فایل صوتی جلسۀ «نقد کتاب تحلیل سوژه در ادبیات داستانی پسامدرن ایران» با حضور نویسنده: دکتر
فلسفۀ دین در نگاه خیام در فراسوی کفر و ایمان دکتر سید جواد میری به کوشش معصومه بوذری، حامد درودیان پرسش بنیادین خیام دربارۀ چیستی
از فلسفه تا هنر (در جستوجوی پلی میان نظر و امر هنری) به کوشش معصومه بوذی، بهاره بوذری در گفتوگو با: ۱) دکتر ناصر
یکصد ایده دراماتیک با شاکله فلسفی نگاهی به جوهر درام نویسی بهناز خسروانی یکصد ایده دراماتیک با شاکله فلسفی: نگاهی به جوهر درامنویسی نویسنده:خسروانی
غروب زیست جهان ایرانی دکتر بیژن عبدالکریمی به کوشش: بهاره بوذری گزارشی از نشست بررسی کتاب «غروب زیست جهان ایرانی» نوشته بیژن عبدالکریمی
سوسیوکاوی دکتر سید جواد میری به کوشش: معصومه بوذری، ارسا مانی سوسیوکاوی اصطلاحی ابداعی است برای تلفیق و تلاقی نظر و عمل در چند