ناکجاآبادِ یوتوپیا – بررسی انتقادی آرمان ترقی و توسعه
ناکجاآبادِ یوتوپیا – بررسی انتقادی آرمان ترقی و توسعه نویسنده: سید حسین نصر مترجم: ایرج داداشی از اواخر سدهی نوزدهم میلادی، که آرمان فکری غربی
جمع جزء: تومان 285,000
ناکجاآبادِ یوتوپیا – بررسی انتقادی آرمان ترقی و توسعه نویسنده: سید حسین نصر مترجم: ایرج داداشی از اواخر سدهی نوزدهم میلادی، که آرمان فکری غربی
شهودهای اخلاقی و نظام دینی تبیینی بر اساس سازگاری تکاملی جردن کیپر و ریچارد سیس ترجمه: علی مهجوره این مقاله با تمرکز بر مطالعات میان
ابرمتن ها و پیرامتن ها در سینمای ایران مجید رحیمی جعفری حمیدرضا شعیری مصطفی مختاباد امرئی در ورود مطالعات بینامتنی به هنر، توجه برخی اندیشمندان
اندیشیدن فلسفی و بیان ادبی مصاحبۀ بهاره بوذری از وبسایت چیستی ها با دکتر حسن اکبری بیرق اگر ممکن است کمی دربارۀ تفاوتها و
گفتگوی سید جواد میری با نشریه “کرگدن” “کمدی و سینما و نقش آن در خودآگاهی اجتماعی” یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۷ پژوهشگاه علوم انسانی
پست مدرنیسم از دید لاکان سلاووی ژیژک حمید سمیع عادل مسأله سازی کاملا متضادی در کشورهای مختلف شده است. در «پست مدرنیسم» آلمان می توان
تحلیل نشانه شناسی اجتماعیِ فیلمنامۀ آژانس شیشه ای دکتر مریم حسینی دکتر فرهاد ساسانی سارا نظر دنیوی گفتار هر فرد ارائه دهنده ی باورها، ارزش
شریعتی و پروتستانتیسم گفتگوی سید جواد میری با روزنامه “صبح نو” در چهل و دومین سالگرد دکتر علی شریعتی با عنوان «شریعتی و پروتستانتیسم» سکولاریزاسیون
آنچه در پی می آید خود حاصل ایده ای است به منظور ارتباط میان ساحت فلسفه و تفکر با دنیای درام. اینکه بیاییم از بیانات
فلسفۀ دین در نگاه خیام در فراسوی کفر و ایمان دکتر سید جواد میری به کوشش معصومه بوذری، حامد درودیان پرسش بنیادین خیام دربارۀ چیستی
از فلسفه تا هنر (در جستوجوی پلی میان نظر و امر هنری) به کوشش معصومه بوذی، بهاره بوذری در گفتوگو با: ۱) دکتر ناصر
یکصد ایده دراماتیک با شاکله فلسفی نگاهی به جوهر درام نویسی بهناز خسروانی یکصد ایده دراماتیک با شاکله فلسفی: نگاهی به جوهر درامنویسی نویسنده:خسروانی
غروب زیست جهان ایرانی دکتر بیژن عبدالکریمی به کوشش: بهاره بوذری گزارشی از نشست بررسی کتاب «غروب زیست جهان ایرانی» نوشته بیژن عبدالکریمی
سوسیوکاوی دکتر سید جواد میری به کوشش: معصومه بوذری، ارسا مانی سوسیوکاوی اصطلاحی ابداعی است برای تلفیق و تلاقی نظر و عمل در چند