مجادله یا همکلامی در دو نمایشنامه از “دیوید ممت”: اولئانا و گلنگری گلن راس
مجادله یا همکلامی در دو نمایشنامه از “دیوید ممت”: اولئانا و گلنگری گلن راس معصومه بوذری دیوید ممت (۱۹۴۰ – )، نمایشنامه
جمع جزء: تومان 100,000
مجادله یا همکلامی در دو نمایشنامه از “دیوید ممت”: اولئانا و گلنگری گلن راس معصومه بوذری دیوید ممت (۱۹۴۰ – )، نمایشنامه
درسگفتارهای “کارگردانی مستند” (کلاس آنلاین دوره کارشناسی – گروه سینما؛ بهار ۹۹) مدرس: معصومه بوذری دوره کارشناسی، گروه سینما – دانشکده فرهنگ و هنر شماره
خاستگاه نام گذاری دژ اهریمنی بهمن در شاهنامه آرش اکبری مفاخر این مقاله به بررسی این پرسش می پردازد: چرا نام دژی که ساکنان آن
فلسفه تحلیلی دکتر سروش دباغ به نقل از: ماهنامه تخصصی فلسفه نو شماره ۲ آبانماه ۱۳۹۰ فلسفه تحلیلی متضمن چه معنایی است؟ وجه تمایز
بازخوانی سطرهایی از شعرِ نمایشیِ “صخره” اثر تی. اس. الیوت معصومه بوذری تی. اس. الیوت در شعر نمایشیِ “صخره”، که در سال
اهمیت اصالت اثر هنری از منظر مخاطب در زیباشناسی تکاملی دنیس داتن روجا علیزاده هادی صمدی موضوع اصالت اثر، یکی از مسائل مهم و چالش
دلالت ثابت کلمات کلی و مشکل بی مایگی رضا سلطانی سید محمدعلی حجتی کریپکی در کتاب مشهور “نامگذاری و ضرورت” مفهوم دلالت ثابت (rigid designation)
روایتی از مفهوم «درونی سازیِ زبان» نزد ویگوتسکی وحید نژادمحمد کاربرد زبان و شناسایی اجزای سازنده آن و نقش آن در نمود گذشته و
اخلاق تفکر انتقادی دکتر مالک حسینی سید حسین حسینی در این مقاله، پیوند تفکر انتقادی و فضایل اخلاقی مورد بررسی قرار می گیرد. تفکر انتقادی
حسین بن علی در افق معاصر دکتر بیژن عبدالکریمی به کوشش: معصومه بوذری شخصیت، شیوۀ زیست و شهادت حسینبنعلی، یکی از حماسیترین و
ایران امروز و فردا دکتر سید جواد میری به کوشش: معصومه بوذری، حامد درودیان کتاب ایران امروز و فردا دربارۀ پرابلماتیک ایران معاصر و
چند داستان کوتاه ترجمه و تحلیل دکتر شادمان شکروی دنیای امروز با سرعتی عجیب به سمت کوتاه شدن و بلکه کوچک شدن پیش میرود. همه
پژوهش سینمایی محمد تهامی نژاد «پژوهش سینمایی» طرح پرسش، حرکت از مقدمات و جستجو در جهان، رسوخ به زوایای پنهان مانده، آشکارسازی نانمودهها و درک
یکصد ایدۀ دراماتیک با شاکلۀ فلسفی بهناز خسروانی کتاب «یکصد ایدۀ دراماتیک با شاکلۀ فلسفی؛ نگاهی به جوهر درام نویسی» نوشتۀ بهناز خسروانی انتشارات “نقد